sâmbătă, 26 decembrie 2009

Pentru ca fara voi nu sunt eu


Stiu, suna usor stupid poate. Si, cu toate ca detest sa trag linie si sa fac un bilant deala idiot la sfarsitul anului, se pare ca exact asta fac. Poate intr-o usoara alta forma, dar cam tot aia e ideea.

Si, avand in vedere ca imi storc neuronii in juru orei 2 noaptea pentru a concretiza aceasta idee, consider ca nu cer prea mult daca pretind putina consideratie pentru cele ce urmeaza.

Astfel, am concluzionat, destul de rapid ca devine inutil sa fac un bilant al schimbarilor pe care le-am suferit eu, al evolutiei diverselor planuri personale etcetera, si asta deoarece ar fi muuuult prea multe lucruri de mentionat si cu siguranta as omite destule. Astfel ca, un bilant mai relevant pentru sfarsitul acesta de an mi s-a parut acela al prietenilor si al prieteniilor legate, valorificate, dezvoltate s.a.m.d.

Desigur, tin sa imi cer scuze anticipat pentru ca voi omite cu siguranta involuntar persoane importante pe care le voi adauga in urma sesizarilor ulterioare (nu ezitati sa-mi faceti sesizari, unde este cazul), dar promit sa imi dau silinta sa surprind esentialul, chiar daca intr-o forma inedita.

Date fiind conditiile mentionate mai sus e posibil ca pentru tine, cel care citesti acum, sa fiu simplu simona, simo, sim (uneori cu posibile usoare inclinatii catre sin) care acorda sau nu puncte sau poate, mai rar, sims sau simi. As putea fi mia cantante si asta doar pentru ca tu esti mio cantante, sau scumpa mea pentru ca si tu esti scumpa mea si pe deasupra si ingerasul meu sughitator. Pot fi, de asemenea, puiu, copilu sau iubita pentru ca tu esti mami, sau pisi mare si lady in red pentru ca tu esti pisi mic si lady in white, si nu in ultimul rand pot fi urias pentru ca tu esti piticul meu.

Si da, am ales sa nu dau nume pentru ca detaliile mentionate sunt mai mult decat suficiente, iar persoanele vizate isi vor da singure seama. Iar ideea era, dupa cum probabil ati intuit, aceea de a multumi tuturor, dar in special celor care se regasesc in paragraful de mai sus. As putea bineinteles sa scriu un text de cateva ori mai mare decat asta in care sa mentionez cat de multe lucruri am invatat de la fiecare in ultimul an, dar cu siguranta m-as pierde pe parcurs. Pot insa sa va multumesc pentru tot ce ati facut sau ce nu ati facut, depinde de caz, si pentru ca ati ajuns sa fiti o parte din mine astfel incat pot afirma sus si tare ca fara voi nu sunt eu.

S.

4 comentarii:

Klu spunea...

Sa stii ca inca astept cadoul de 2000 de puncte promis acum cateva luni bune!:P
Oricum, iti multumesc!

Sim spunea...

si eu ti-am zis ca vei primi cadoul ala de la alex ;;) :))

Klu spunea...

De fapt, voi accepta acest articol din blogul tau ca fiind cadoul perfect pentru cele 2000 de puncte[Alex ai scapat]..acum trebuie doar sa ajng din nou la 2000:P
Craciun Fericit apropo!

Pisi mic spunea...

>:D<
Nici Lady in white fara Lady in red nu e Lady in white!

Si eu iti multumesc pentru ca esti tu si pentru ca m-ai ascultat mereu si ai venit cu sfaturi bune!

Trimiteți un comentariu