sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Concurs de proza arhiscurta


Avand in vedere ca m-am chinuit vre-o 5 minute si tot nu am gasit o introducere pe masura, ma voi multumi doar sa spun ca am descoperit un concurs de proza arhiscurta organizat de Trilema si m-am hotarat sa imi incerc si eu norocul. Astfel, dupa ceva caractere zdrobite pentru a ma incadra in limita de 495-505, cam asa arata textul final:

Nu vreau sa fiu prietena perfecta pentru tine si curva nenorocita pentru altii. Vreau sa ma trezesc intr-o dimineata in care sa nu fie nevoie sa ma uit in sertarul cu masti pentru a alege una potrivita. O dimineata in care toate prejudecatile vor disparea si nimeni nu ma va dispretui pentru ceea ce sunt, o dimineata in care minciuna imi va fi inteleasa si rautatea iertata, o dimineata in care nu-mi va fi teama, o dimineata a implinirilor...pentru ca toate celelalte sunt dimineti ale promisiunilor.

4 comentarii:

Mircea Popescu spunea...

Succes!

[C.] spunea...

pot sa jur ca mircea s-a uitat la profilul tau doar ca sa vada o poza :))
pe de alta parte, ii faina PA. bafta
[eu de aia m-am uitat la tine pe pag ^^]

Sim spunea...

ms frumos. :) poza? ce poza? sunt usor dezorientata :))

[C.] spunea...

da, ai scris ceva cu referiri sexuale, si era clar ca esti tipa...
nu a lasat la toata lumea comm cu bafta :P
cred ca i-a si placut poza :))

Trimiteți un comentariu