sâmbătă, 27 decembrie 2008

Spre tine…(Aripi de inger)


Cuvintele sunt aripi

Ale unor ingeri,care

Pierduti in departare,

Incearca sa zboare….

Spre tine

As vrea sa-ti spun ce simt,

Dar as avea nevoie, poate,

De mult prea multe soapte

Alese la-ntamplare,

Rostite ca urmare

A ceea ce-ai facut

Si sti ca m-a durut.

Am incercat, dar in zadar...

As zice chiar ca e hilar,

Caci toti acei ingeri naivi

S-au ratacit in departari

Croindu-si sute de carari...

Spre tine

Dar n-au ajuns.

Si sti de ce?

Din vina ta...nu m-ai lasat

Sa-ti spun ce simt.

Nu ti-a pasat

Ca aripile ingerilor mei s-ar frange

In incercarea de-a ajunge...

La tine

Si sti bine

Ce va urma...

Voi continua, sau poate nu,

Acelasi sir neintrerup

De aripi frante, ca-n trecut

Ale unor ingeri, care

Pierduti in departare

Incearca sa zboare...

Spre tine

2 comentarii:

Radu spunea...

Multumesc pentru aprecieri,abia acum am sesizat comentariul tau. Sincer,nu multa lume apreciaza versurile mele din motive destul de greu de explicat.
Mi se pare interesanta poezia "Spre tine" ,incearca sa umbli putin la ortografie ca ai niste greseli mici mici.Sfatul meu e sa mai scrii,incearca sa abordezi diverse teme.Gandeste-te la ceva,orice,imagineaza-ti un sentiment,o amintire,o senzatie,apoi incearca s-o descrii in versuri...
Succes!
Radu

Sim spunea...

multumesc si eu :) sunt inca la inceput. voi tine seama de sfaturi.

Trimiteți un comentariu