sâmbătă, 27 decembrie 2008

Imi amintesc...

Îmi amintesc şi-acum de tine,

De ai tăi ochi căprui si goi.

Îmi amintesc atât de bine

Tot ce era legat de “noi”.


Îmi amintesc săruturile

Ce ne uneau minute-n şir

Urmate de cuvintele

Ce încercam să le reţin.


Îmi amintesc privirile

Ce însemnau atât de mult,

Iar glasul tău ce m-alinta

Ah, cât aş vrea să-l mai ascult.


Îmi amintesc ziua din iarnă

Când mi-ai zărit primul surâs,

Şi-apoi prima lacrimă-n vară,

Căci sentimentele-ţi s-au dus.


Îmi amintesc aievea locul

Unde ţi-am spus că te iubesc,

Speram că mi-a suras norocul

Şi nu-ncetam să te uimesc.


Îmi amintesc primul sarut...

Jur, a fost rupt din vise!

Iar ultimul, mai mult de-atât...

...şirag de clipe nedescrise...


Îmi amintesc cum ne plimbam

Minute...ore-ntregi la rând,

Şi cum în gânduri rătăceam

Spre zări...pierduti privind.


Îmi amintesc toate acestea

Şi multe altele fireste...

Pot relata oricui povestea,

Dar nu pot sti cum se sfârşeşte.


Îmi amintesc şi-acum de tine...

Şi o voi face mai mereu.

Nu ştiu exact de-i rău sau bine,

Dar pur şi simplu asta-s eu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu